tirsdag 8. mai 2007

Tirsdag

Klokka er nå 07.12, og jeg syns allerede at det har vært en lang dag :) Sebastian var som vanlig våken kjempetidlig, strålende blid og klar for å leke og tulle :) Og etter en stund sto Daniel opp, og jeg tok sjansen på å legge meg nedpå litt, men når man ligger og lytter etter hva de holder på med, så er det jo så lett å tro at det er ting de ikke har lov til som foregår, så jeg spratt jo opp gang på gang. Men nå har gutta reist på jobb og i barnehage, og jeg skal bare få tilbake hvilepust og bli trøtt igjen, så skal jeg gå og legge meg. Har vondt i hele kroppen. Var til legen i går, fikk konstantert halsbetennelse (igjen) og sykmeldt ut morgendagen. Så knasker penicillin og ibux til den store gullmedaljen nå, for nå vil jeg bli kvitt dette svineriet, og deretter tror jeg at jeg bestiller en lang periode uten sykdom for meg og mine :)

Satt og lagde kort i går. Men jeg er jo så treeeig. Satt lenge, men er enda ikke ferdig på det kortet jeg begynte på :) Et bryllupskort, siden vi skal i bryllup til sommeren. Men skal hjem til Trine i morgen og pusle litt med kort eller scrapperier, så da får jeg i alle fall gjort litt da (innimellom skravlinga).

Ingen kommentarer: