torsdag 10. mai 2007

Scrappetreff og ettårskontroll


I går var jeg på scrappetreff, og hadde en kjempekoselig kveld i godt selskap. Jeg fikk gjort litt og så fikk jeg med meg mange spennende samtaler også :) Her er lo'en jeg klarte å gjøre ferdig på treffet, med et bilde jeg tok av Daniel og Sebastian et par timer tidligere og skyndte meg å printe før jeg reiste.
Så da ble det en svart/grønn layout av det :)

Ellers er jeg fornøyd med at det ser ut til at penicillinen begynner å virke. Halsen er ikke helt god enda, men kroppen ellers er litt bedre, så da regner jeg med at det er på rett vei.

Vi var på 1-årskontroll med Sebastian i dag. Han har riktignok blitt 13 mnd nå, men siden vi var i Trøndelag når vi egentlig hadde time så ble det nå. Og alt sto bra til, legen kunne konstatere at han var en sunn og god gutt (noe vi selvsagt visste fra før :)), han var nå 9,8 kg og 76 cm og vokste helt etter grafene. Han fikk også vaksine i begge bein, og han var så flink. Litt gråt akkurat i det sprøyta ble satt, men blid igjen med en gang etterpå. Har vært litt mer sliten og grinete i ettermiddag, men det var jeg veldig forberedt på, for jeg tror han har vært slik etter begge de to første vaksinene også.

Ingen kommentarer: