fredag 11. mai 2007

Fredag allerede...

Så var det fredag igjen. Nok en uke har gått. Og selv om jeg har vært sykmeldt og i dårlig form hele denne uka, så har den gått kjempefort! Så nå er det helg. Formen er litt bedre. Den hersens halsen blir ikke helt bra, har nå gått på penicillin siden mandag, men den blir ikke helt bra. Men resten av kroppen er mye bedre, og jeg føler meg ikke så slapp og dårlig lenger (sinnsykt trøtt da, men det har vel kanskje min venn penicillinen litt av skylda for), så da gleder jeg meg til jobb igjen på mandag :)

I morgen skal vi leke harry-turister igjen, reise over til Sverige og fylle opp skapene. Alltid koselig med en slik handletur. Ellers blir det litt jobbing inne og ute i helga. Har en hage som trengs litt oppussing, og sannelig sannelig trengs det ikke en liten vask og ryddings inne også :) SÅ da er det godt å ikke ha noe annet på planen for helga :)

God helg alle sammen!!

Ingen kommentarer: